Pages

Sunday, October 10, 2010

Me.

Dear Dumb Diary,十年了,我才发现到自己有多可悲。

每一次有朋友生气或悲伤时,不是我不想去安慰他们,是我不敢。就是有一次,我去安慰XX,他说的话让我记到现在:“唉呀,Marina,你有够好,每天看到你哈哈大笑,傻傻的,一定是什么烦恼都没有,为什么要关我的事?你根本不会明白我的!”

对,没错!我活得很爽快是吧? 没烦恼是吧?屁啦!
哈!你以为我没有过伤心的阶段吗?你没看过我生气是吧?你有给过我机会去生气你吗?

我连生气的机会都没有。把所有事情埋在心里,我也不想要这样啊。有机会哭不去哭,有机会骂人不去骂,而悄悄地在一个角落哭泣..haih...

但,现在,我好开心阿,因为发现到自己慢慢变了。自从3年前遇到她,才改变的。
我也很开心,最近,把所有埋在心里应该说的话都通通把它由眼泪流去。哭啊..哭啊..哭得很大声,让全家人都着急了。哈哈,好对不起你们啊。

我发誓,从今年开始,万一见到了喜欢的人,再也不会放手
再也不想错过爱情。



7 comments:

  1. 人总是有不开心的事情的~~不要在意那个人的话了~~
    过去了就过去了~~~
    不管怎样也好,我也会Support you~~
    Be HappY forever~~muakzzzz~~~


    Hwee Shan~~

    ReplyDelete
  2. 人总是有不开心的事情的~不要再去在意那个人的话了~~~
    过去了就过去了~~
    不管怎样也好,我也会Support you~
    Be HappY fOreVer~~~muakzzzzzzzzzz~~

    Hwee Shan~~

    ReplyDelete
  3. Aww thank u Hwee Shan <3 can't believe u visited my boring blog,thank u soo much!
    i'll rememebr that :) thanks for ur supports,i really appreciate that :))))

    ReplyDelete
  4. yes,corect,agree,把所有埋在心里应该说的话都通通把它由眼泪流去...gotta发泄出来,if nt nanti jadi gila...Ooo...long-long-long time din visit ur blog de...y har,y?at de live traffic feed there alwiz show tat me r frm shah alam...i'm in klang!!!u noe who am i?hehe :D

    ReplyDelete
  5. Waseh! so many ppl look at this post! xD
    Yarr true. btw thanks for visitin again yarrrrh! so touched :P
    let me guess,Ru Min? hahaha!

    ReplyDelete
  6. nope~disapointed~tis nt ur fault...mayb me is to0 gud in hiding my true identity :D another guess? :D u like Maher Zain so much ar? tis name often appear in ur blog n fb...
    * :))) *

    ReplyDelete
  7. Aha!! u're Jia Yi right! haha!!! not good enough la
    i got calculate who visits my blog maa :P
    Of course la! who doesn't like Maher zain!! of course,those who doesn't like him maaa :P
    Oi Oi! thanks so much for ur visit yaaaaa

    ReplyDelete

 
Copyright 2012 My Dumb Diary. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates